Amsterdam,
28
mei
2019
|
14:38
Europe/Amsterdam

Reactie publicatie Consumentenbond

Vandaag verscheen in de Consumentengids een artikel over geadresseerde reclamepost. We vinden het vervelend dat sommige mensen onze post niet op prijs stellen. We willen mensen benaderen die voor een aanbod van één van onze loterijen open staan. Een stap die we daarom recent hebben genomen is dat mensen die niet reageren op onze post, sneller geen post meer ontvangen. Daarnaast moedigen we mensen aan die geen post van ons willen ontvangen, dat aan te geven bij ons of bij Postfilter.

Post blijft voor ons en voor vele goede doelen een heel belangrijk kanaal om fondsen te werven. Zo kunnen we als Goede Doelen Loterijen deelnemers werven en behouden die het EN leuk vinden om een kans te maken op mooie prijzen EN graag willen bijdragen aan de vele goede doelen die wij steunen.

Al ons papier is FSC of PEFC. Daarnaast compenseren we de CO2 uitstoot van het door ons gebruikte papier én de CO2 belasting van de bezorging van onze brieven. Op deze manier hopen wij anderen te inspireren en dragen we bij aan verduurzaming van de drukwerkindustrie en van andere partijen die actief zijn op de drukwerkmarkt.

Deel dit bericht

Deel op: Twitter
Deel op: Facebook
Deel op: LinkedIn

Persbericht