Amsterdam,
26
mei
2017
|
00:00
Europe/Amsterdam

Reactie op bericht Consumentenbond van 26 mei

Wij hebben het bericht van de Consumentenbond gelezen. Het spijt ons te horen dat er deelnemers zijn die de informatie over het beëindigen van hun deelname als onduidelijk hebben ervaren. Optimale service heeft onze hoogste prioriteit. Bij de loterij kun je op ieder moment je deelname opzeggen; telefonisch - ook kosteloos via een terugbelverzoek -, via de website of per brief. Wij maken dit dan zo snel mogelijk in orde. Onze Ledenservice staat van 9.00-21.00u op werkdagen en op zaterdag van 10.00-16.00u telefonisch klaar voor onze deelnemers.

Deelname beëindigen via website, telefoon of brief

Informatie over de verschillende manieren om op te zeggen is te vinden via de knop ‘Klantenservice’ op onze homepage.

Wij nemen feedback om onze service verder te verbeteren altijd ter harte en passen onze site regelmatig aan. In tegenstelling tot wat in het bericht staat, is sinds meerdere jaren opzeggen via een formulier op de site mogelijk. Naar aanleiding van vragen van de Consumentenbond met daarin de ervaring van enkele (voormalige) deelnemers, hebben wij de opzeginformatie op onze website opnieuw bekeken en verder verduidelijkt. Welke telefonische verbeteringen mogelijk zijn, onderzoeken wij nog.

Wij laten doorlopend klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren, waaruit blijkt dat onze deelnemers onze ledenservice met een 8,2 beoordelen.

Deel dit bericht

Deel op: Twitter
Deel op: Facebook
Deel op: LinkedIn